Örömmel állunk rendelkezésére bármilyen kérdés, észrevétel vagy panasz esetén. Az alábbi módokon léphet kapcsolatba velünk:
Elérhetőségeink
- Élő chat: Weboldalunk jobb alsó sarkában található élő chat funkció segítségével azonnal kapcsolatba léphet ügyfélszolgálatunkkal.
- Telefon: Hívjon minket a +36 1 234 5678 telefonszámon hétfőtől péntekig 9:00 és 18:00 óra között.
- Email: Küldjön üzenetet az info kukac nationalcasino pont hu címre, és 24 órán belül válaszolunk.
Panaszkezelés
Amennyiben panaszt szeretne tenni, kérjük, az alábbi lépéseket kövesse:
- Küldje el panaszát részletesen leírva az complaints kukac nationalcasino pont hu email címre.
- Ügyfélszolgálatunk 48 órán belül visszaigazolja a panasz beérkezését és megkezdi annak kivizsgálását.
- A panasz kivizsgálását követően írásban értesítjük Önt a döntésünkről és a megtett intézkedésekről.
Fontos számunkra, hogy minden ügyfelünk elégedett legyen szolgáltatásainkkal, ezért mindent megteszünk a felmerülő problémák gyors és hatékony megoldása érdekében.