- 1. Általános rendelkezések
- 2. Jogosultsági feltételek
- 3. Támogatott pénznemek
- 4. Költségek és díjak
- 5. Játékszabályok
- 6. Játékhozzáférés
- 7. Felelősségi nyilatkozat
- 8. Fiókkezelés
- 9. Csalás elleni politika
- 10. KYC és ellenőrzés
- 11. Kifizetési szabályzat
- 12. Befizetés
- 13. Visszatérítési szabályzat
- 14. Inaktív fiókok
- 15. Panaszkezelés
- 16. Adatvédelem
1. Általános rendelkezések
A weboldal szolgáltatásainak igénybevétele teljes mértékben a játékosok saját felelőssége, és kötelességük tájékozódni a lakóhelyükön érvényben lévő jogi előírásokról.
Több nyelven elérhető változatok esetén az angol nyelvű verzió tekintendő irányadónak.
A szabályzat módosításának jogát fenntartjuk, és minden lényeges változás esetén értesítést küldhetünk. Kérjük, hogy rendszeresen ellenőrizd ezen oldal tartalmát a frissítésekért.
Hatályba lépés: 01.03.2022
Frissítve: 10.06.2024
2. Jogosultsági feltételek
- Csak azok a játékosok regisztrálhatnak, akik olyan országban élnek, ahol az online játékok legálisan engedélyezettek.
- Másik ország kiválasztása tiltott, és fióklezáráshoz vezethet.
- Tiltott országok például: Brazília, Dél-Afrika, Szaúd-Arábia, Norvégia, Egyiptom, Kína, Afganisztán, Marokkó, Szingapúr, Vietnam.
3. Támogatott pénznemek
EUR, USD, GBP
4. Költségek és díjak
A platform nem számít fel kezelési költséget, de a helyi szolgáltatók díjai a játékost terhelik. Kifizetés előtt a befizetést háromszor vissza kell forgatni.
5. Játékszabályok
A játékos vállalja, hogy ismeri a játékok szabályait és kifizetési arányait.
6. Játékhozzáférés
Egyes játékok nem érhetők el bizonyos országokban. VPN használata technikai problémákat okozhat. Példa: \”Mystery Quest\” nem elérhető Japánban, Indiában, Oroszországban.
7. Felelősségi nyilatkozat
A játékos tisztában van a kockázatokkal. A szolgáltató nem felelős veszteségekért. A személyes adatok védelmét komolyan vesszük, de harmadik fél visszaéléséért nem vállalunk felelősséget.
8. Fiókkezelés
- Egy játékos csak egy fiókkal rendelkezhet.
- Harmadik fél hozzáférése tilos.
- Sértő tartalom a profilban fiókfelfüggesztést eredményezhet.
9. Csalás elleni politika
Bármilyen csalás gyanúja esetén a fiókot felfüggeszthetjük. Példák:
- Ellentétes fogadások
- Bónusz visszaélések
- Hamis adatok közlése
10. KYC és ellenőrzés
Szükséges dokumentumok:
- Személyazonosító igazolvány
- Lakcím igazolás (max. 3 hónapos)
- Fizetési rendszer igazolása
Ha nem küldöd be időben, a fiókod felfüggeszthető.
11. Kifizetési szabályzat
- Minimum kifizetés: 20 EUR/USD/GBP
- Maximum napi kifizetés: 3 000 EUR
- Heti limit: 10 000 EUR, havi: 30 000 EUR
- Feldolgozás: max. 5 munkanap
12. Befizetés
Elérhető fizetési módok: bankkártya, e-pénztárcák, kriptovaluták. Minimális befizetés: 10 EUR/USD/GBP. Csak saját névre szóló számlákról fogadunk el befizetést.
13. Visszatérítési szabályzat
Visszatérítési kérelmeket a tranzakciót követő 24 órán belül fogadunk el.
14. Inaktív fiókok
12 hónap után inaktív fiók havi 10 EUR kezelési díjat von maga után.
15. Panaszkezelés
Panaszaidat az ügyfélszolgálaton keresztül jelezheted. A végső döntést a szerver naplói alapján hozzuk meg.
16. Adatvédelem
Személyes adataid védelmét az Adatvédelmi Irányelvünk biztosítja.